zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, logowania, marketingowego i emisji reklam, prowadzenia danych statystycznych, świadczenia usług multimedialnych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Cookie.

Gimnastyka dla kobiet w ciąży

 

(na sali i w basenie)

Ćwiczenia pomagają w:

  • uniknięciu niepotrzebnego przybierania na wadze
  • lepszej przemianie materii
  • przygotowaniu do porodu
  • zmniejszeniu dolegliwości bólowych pleców
  • uniknięciu skurczy
  • podniesieniu poziomu energii
  • wyrównaniu wahania nastroju
  • przygotowaniu do porodu
  • odnalezieniu więzi z dzieckiem
  • szybszym powrocie do dawnej sprawności po porodzie
  • poprawie jakości snu
  • nauce prawidłowego oddychania
  • prawidłowym funkcjonowaniu układu krążenia i oddychania

Ćwiczenia w basenie dodatkowo stanowią znakomite przygotowanie do naturalnego porodu, a względne zmniejszenie ciężaru ciała ułatwia rozluźnienie tkanek i swobodę zmiany pozycji.

Ze względu na małą frekwencję zajęcia wstrzymano.